گناه کن زاهد و بعدش توبه گر توانستی
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 گفت توبه کن 

       گفتم ز چه؟

                   گفت ز انچه اینگونه ساخته تورا

                           گفتم ان چیست؟

                                        گفت همان است که سوزاند دامنت را 

                                               گفتم از چه بی او خواهم دامنم را ؟

          گفت همان است که برد از دلت یاد زمان را 

                     گفتم  بی او چه خواهم جور زمان را ؟

                               گفت همان است که با او ندانی در کجایی 

                                                                            با او ندانی از کجایی

                                                                                          باا او ندانی بر کجایی

                                                           گفتم بی او چه خواهم کون و مکان را 

                                  گفت همان است که رسوا کند انجه هستی

                                                            گفتم بی او ... . من از او لبریزم 

                          

  گفت ....

       گفتم خاموش شو که ندانی کسیت . 

                                           گفت تو بگو تا بدانم 

                      گفتم 

                            دامن بسوزان  

                                   ببر از دل یاد زمان را 

                                              از یاد ببر کون و مکان را

                                                        رسوا کن خود وقت سحر بردر مسجد دل و اهسته به فریاد بگو

                                                                      رندم و مستم من نه انم که تو پنداری هستم

           و در اخر برو  و جای گزین گوشه میخانه و وقت سحر از یاد ببر سجده به محراب خدا خانه 

                                  که تو از دوش به میخانه نکردی هیچ جز راز و نیاز با رب میخانه 

                                        و در اخر توبه کن ز انچه که هستی زانچه که کردی

                                                به خدا گر تو توانستی من هم بتوانم 

                   

                           

                                            



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 20:4 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 68067
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge